[VIDEO] Pelajar Kolej Kantoi “Projek” Dalam Kereta Di Kawasan Kolej.

Beberapa hari lalu viral di laman sosial satu rakaman video yang memaparkan reaksi seorang mahasiswi yang dipercayai telah ditangkap khalwat bersama seorang lelaki yang dikatakan teman lelakinya di dalam sebuah kereta.

Kejadian tersebut yang membabitkan jenayah syariah itu dikatakan berlaku di daerah Palembang, Indonesia. Pelajar terbabit adalah seorang mahasiswi daripada sebuah kolej terkenal di daerah tersebut.

Kejadian yang amat memalukan itu dilaporkan berlaku di kawasan tempat letak kereta di kolej tersebut selepas diserbu oleh beberapa orang awam yang menyedari akan kelakuan pasangan terbabit.

Melalui rakaman video tersebut dapat dilihat pelajar perempuan itu hanya berkesempatan menyarungkan coli yang telah dibukanya sebelum itu dan turut menjerit-jerit serta memberontak selepas orang awam mengarahkan beliau keluar daripada keretanya.

Turut kedengaran melalui rakaman berkenaan seorang lelaki yang menengking pasangan itu dengan berkata bahawa adakah mereka tidak mempunyai duit untuk menyewa hotel bagi melepaskan hajat mereka itu di hotel bukannya di dalam kereta sehingga mendapat malu selepas orang ramai tahu akan kes khalwat ini.

Wanita terbabit dilihat turut menutup mukanya dengan baju miliknya sambil menjerit. Manakala salah seorang orang awam yang berada di tempat kejadian membuka pintu belakang kereta serta turut menyelak baju yang menutupi wajah wanita tersebut.

Agak mengejutkan kerana kelibat teman lelaki wanita itu tidak kelihatan menerusi rakaman tersebut, berkemungkinan lelaki itu telah ditangkap lebih awal dan dibawa ke tempat lain atau ke balai polis.

Menurut saksi yang melihat kejadian itu, perbuatan pasangan tersebut dapat dihidu selepas orang awam merasakan sesuatu yang tidak kena yang berlaku kepada kereta yang berada di tempat parking tersebut selepas ianya kelihatan bergoyang-goyang.

Walau bagaimanapun, pasangan khalwat tersebut telah pun ditahan pihak polis bagi mendapatkan keterangan lanjut berhubung dengan siasatan kes kejadian.

Sumber: Koleksi Gambar Pelik

Selalu Tunjuk “Aset” Semasa Live Dikecam Netizen.

Assalamualaikum.. Hai selamat datang ke channel kami.. Kami disini menyediakan bermacam macam video untuk tontonan anda semua…kami harap anda akan berpuas hati dengan video yang kami sediakan.

Aisyah nak anak kembar rupa nya. Tapi aisyah nak abang jugak, aisyah nak abang buat yang terbaik untuk aisyah, dan paling best.

Abang geram la tengok aisyah ni, cantik cute sangat sangat. Xpuas abang tengok aisyah tau. Abg rasa nk gigit je aisyah ni.. Kalau dengan aisyah bukan anak kembar dua je abang bagi, banyak lagi pun abang boleh bagi.

Kecoh Pakaian Pramugari Malaysia sangat ‘jijik’ sampai Nampak Seluar Dalam.

Tengku Don Danial – Aku pernah naik Air Asia. Pernah gak nampak tek pramugari tu masa dia tunduk hidangkan makanan. Xsengaja. Serba salah pulak nak tegur. Nak ramas karang risau kena lempang.

Seorang doktor dilaporkan menulis surat kepada seorang senator di Malaysia dan meluahkan rasa tidak puas hatinya terhadap etika pemakaian pramugari sebuah syarikat penerbangan tempatan.

News.com mengatakan Dr June Robertson ‘jijik’ melihat pramugari syarikat penerbangan tersebut yang didakwanya terlalu pendek. Dia yang sering berulang-alik ke Malaysia menerangkan butiran beberapa kejadian secara teliti dalam surat tersebut.

Ketika itu, saya berada di sebuah hotel berdekatan lapangan terbang. Saya ternampak pramugari dari sebuah penerbangan yang juga berada di situ, dan saya terkejut apabila melihat betapa pendek skirt yang dipakai mereka

Saya boleh nampak seluar dalam seorang pramugari yang sedang membongkok di KLIA 2. Sangat teruk!” kata Robertson.

Dalam kejadian lain, blaus seorang pramugari didapati terbuka luas sehingga menampakkan buah dada semasa wanita tersebut menunduk untuk menyediakan makanan.

Via kisahviralpress

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *